Katalogowanie stron www

Katalogowanie stron to łatwy przepis na szybki wzrost pozycji Twojej marki w Internecie. Nie wierzysz? Odkryj historię jednego z naszych Klientów, który wybierając naszą ofertę katalogowania, wypromował swoją działalność i uzyskał parę niezwykłych zleceń.

Katalogowanie stron – niezbędne informacje

Początkowo głównym celem katalogów online było zbieranie najważniejszych danych o regionalnych przedsiębiorstwach. Przedsiębiorstwa przypisywane były do wybranych kategorii związanych z siedzibą, jak i dziedziną świadczonych usług. W katalogach internetowych każdy miał okazję łatwo znaleźć danego eksperta, bądź też sprzedawcę wymarzonego produktu.

Nieco dalej internet zaczął rozwijać się w stronę platformy masowego przekazu. Google, tworząc co raz to nowsze indeksacji stron, rozpoczęło wyścig o pierwszą pozycję w organicznych wynikach wyszukiwania. Obecnie zdaje się, że ta rywalizacja wciąż trwa, a pozycjonowanie stron jest rozwiązaniem co raz to bardziej skomplikowanym.

W tym miejscu przychodzą nam na myśl katalogi internetowe. Okazuje się bowiem, że miara linków odsyłających do pozycjonowanej strony, czy też odmiennie mówiąc popularność tej domeny, to czynnik, który ma niebagatelny wpływ na pozycję strony w Google. Zwracając na ten fakt szczególną uwagę, katalogi stron niezwykle szybko zaczęły być stosowane jako narzędzia pozycjonerskie. Wstawiając odsyłacze do pozycjonowanej strony w dobrych katalogach seo zapewniamy sobie szybki rozwój pozycji naszej domeny w wyszukiwarce Google.

Teraz już wiesz że katalogowanie to bardzo istotna rzecz. Przejdźmy w tym momencie do historii naszego Partnera, aby całkowicie przedstawić Tobie proces katalogowania i przekonać Cię do skorzystania z naszej oferty.

Pan Adam dodał swoją wizytówkę dokładnie 5 miesięcy temu. Zaprezentował nam własną stronę internetową. Prezentowała się wyjątkowo dobrze – kilkanaście tekstów, fachowa grafika, przejrzyste funkcje. Coś jednak nie było w porządku. Po zbadaniu jej pozycji w Google okazało się, że znajduje się ona na 50 pozycji. Stanowczo za daleko. Dowiedzieliśmy się również, że parę miesięcy wcześniej pracował on z inną agencją interaktywną, która przez spamowanie i intensywne katalogowanie, przyczyniła się do regresu strony w rankingu Google. Pan Adam z znacznie nadszarpniętym kapitałem czekał na naszą pomoc. Obok katalogowania, zaproponowaliśmy mu również optymalizację strony. Po około 5 dniach zainicjowaliśmy działania. Przystąpiliśmy do audytu SEO i struktur konkurencyjnych. Poprawiliśmy witrynę i zaczęliśmy dodawać stronę do zaprojektowanej przez nas grupy katalogów Topranking.

Zostańmy teraz na kilka minut przy usłudze katalogowania. Mieliśmy do wyboru dwa warianty katalogowania – manualne publikowanie linku do strony w zapleczu stworzonym przez Topranking, Topranking, lub manualne umieszczanie artykułów reklamowych z linkiem wiodącym do pozycjonowanej witryny, także do grupy katalogów internetowych Topranking. Wybraliśmy tą drugą opcję. Nasi copywriterzy napisali kilka związanych z branżą tekstów synonimicznych, podpartych o podaną im listę wyrażeń kluczowych. Do każdego artykułu wybraliśmy adekwatne zdjęcie, które zostało opisane w profesjonalny sposób. Wystartowaliśmy z udostępnianiem artykułów SEO w 40 katalogach. Publikowaliśmy 2 teksty dziennie, aby cały mechanizm katalogowania wyglądał normalnie dla botów indeksujących. Po zaindeksowaniu wpisów zaczęliśmy oceniać ruch strony w Google. Po tej jedynej usłudze witryna Pana Adama wzrosła z miejsca 50 na 28.

To nie był jednak końcowy efekt naszej współpracy. Pan Adam był tak ogromnie zadowolony z początkowych skutków, że postanowi wykupić ten sam pakiet ponownie. Znów zamieściliśmy 40 wpisów w naszym zapleczu do pozycjonowania. I stało się to czego przypuszczalnie nikt z nas się nie spodziewał. Pozycjonowana domena zaindeksowała się na 1 stronie naturalnych wyników wyszukiwania, a właściwie na 6 miejscu. Spowodowało to, że liczba Odbiorców zainteresowanych usługami Pana Adama wzrosła o 300%.

Z podanego przykładu mamy możliwość wywnioskować dwie kwestie – katalogowanie stron to wciąż doskonały sposób na zwiększenie pozycji strony w rankingu Google, a także atrakcyjna forma reklamy w internecie.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Chcesz spróbować katalogowania i zagwarantować swojej stronie lepszą pozycję w Google? Nasza oferta zostawała stworzona specjalnie dla Ciebie. Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista przygotuje dla Ciebie konkretną wycenę!

Strona używa cookies
Ok